Pasagerii cursei Chișinău-Parma, care zboară în această dimineață la ora 09:30 cu aeronava companiei „Fly One”, au fost obligați să achite câte 20 de euro pentru check-in direct în aeroport.
Oamenii s-au luat la ceartă cu reprezentanții companiei, fiind nemulțumiți de faptul că sunt impuși să plătescă pentru că sistemul electronic nu a funcționat pe parcursul zilei de ieri și pasagerii nu și-au putut rezerva locurile din timp, fără a plăti bani suplimentar, transmite tv8.md.
Nu este prima dată când compania aeriană de la Chișinău nu își respectă pasagerii, recurgând la tot feluri de trucuri pentru ca oamenii să fie impuși să plătească suplimentar pentru serviciile lor. E clar că această companie vrea să obțină venit din orice.
O altă întrebare însă devine relevantă, ce face faimoasa Agenție de protecție a consumatorilor de la Chișinău? De ce nu se autosesizează și nu fac verificări la această companie aeriană? Este vorba despre o încălcare flagrantă a drepturilor consumatorilor. Cine îi apără pe ei, dacă instituțiile statului doar mimează că activează în serviciul cetățenilor?
Agenția de protecție a consumatorilor nu poate spune că nu este la curent cu practicile companiei Flyone, ori încălcările acestei companii au fost semnalate repetat :